Aktuality


Novější 1 3 17 34 50

Výdej dezinfekce Anti-COVID - 0,5l na přihlášeného občana (max. 3l na RD)

Datum konání: 3. 4. 2020 - 4. 4. 2020

Obec Pivín bude zdarma vydávat na každého přihlášeného občana 0,5l dezinfekce na ruce a povrchy Anti-COVID. Maximálně však 3l na RD!

Výdej bude do vlastních obalů (ideálně pevné nádoby - např. kanystr po destilované vodě, vodě do ostřikovačů, skleněné nádoby, apod.). Obal musí být čistý!

Vzhledem k náročnosti distribuce prosíme, pokud je to možné, o donesení nádob o objemu odpovídající počtu osob v RD, např.:

4 přihlášení obyvatelé v RD = 2l dezinfekce

6 přihlášených obyvatel v RD = 3l dezinfekce

7 a více příhlášených obyvatelů v RD  = 3l dezinfekce

(3l je maximální množství na RD)

 

Výdej bude probíhat před Obecním domem č.p. 220 (OÚ):

Pátek 3.4.2020 - 15.00h-19.00h

Sobota 4.4.2020 - 8.00h-10.00h

Při distribuci dodržujte rozestupy min. 2m!


Publikováno 2. 4. 2020 20:15

Informace FÚ o bezkontaktních možnostech podání daňového přiznání

Datum konání: 28. 3. 2020 - 14. 4. 2020

FÚ - možnosti podání daňového přiznání elektronicky


Publikováno 28. 3. 2020 7:31

Oznámení OÚ Pivín

Datum konání: 23. 3. 2020 - 14. 4. 2020

OZNÁMENÍ OBČANŮM

 

Kancelář OÚ Pivín je z důvodu nouzového stavu na území ČR do odvolání uzavřena.

Jsme pro Vás k dispozici na tel.č. 582 384 234 nebo na e-mailu podatelna@pivin.cz.

TERMÍN SPLATNOSTI MÍSTNÍCH POPLATKŮ ZŮSTÁVÁ - do 31.3.2020.

Veškeré platby provádějte prosím na účet obce u KB č. 3127701/0100, do poznámky uveďte své jméno a předmět platby.

V krajním případě je možné úhradu provést osobně v kanceláři OÚ Pivín každou středu v čase od 8.00 do 9.00 hodin a od 16.00 do 17.00 hodin (vstup do budovy OÚ výhradně s rouškou, částku mějte prosím nachystanou v přesné výši).

Starostu obce kontaktujte pouze v naléhavých případech a výhradně telefonicky (tel. 724 703 013).

Knihovna je do odvolání uzavřena.

Děkujeme za pochopení, buďte zdrávi!


Publikováno 23. 3. 2020 8:12

Upozornění na nepravdivou zprávu o výskytu onemocnění COVID-19 v Nezamyslicích

Datum konání: 21. 3. 2020 - 14. 4. 2020

Upozorňujeme občany, že zpráva o výskytu onemocnění COVID-19

přímo v obci Nezamyslice je nepravdivá. 

Vyjádření starosty Nezamyslic:

Informuji občany, že byl potvrzen první pacient s koronavirem, který pochází z Nezamyslic.

Tento pacient se víc než 3 týdny prokazatelně nepohyboval v Nezamyslicích a je nyní v karanténě na Zlínsku.

Proto nemohl nikoho z rodiny, ani nikoho dalšího z Nezamyslic nakazit. Prosím, zachovejme klid a respektujme soukromí pacienta, kterému přejeme brzké uzdravení.

Opětovně žádám občany, aby dodržovali veřejně známá nařízení, tj. dodržovali zvýšenou hygienu, nevycházeli z domovů bez ochrany úst a nosu a pokud to není nutné, tak aby nevycházeli vůbec.

Děkuji, že jste opatrní a ohleduplní k ostatním.

starosta městyse


Publikováno 21. 3. 2020 10:50

Oznámení České pošty o provozu

Datum konání: 20. 3. 2020 - 14. 4. 2020

Vážené dámy, vážení pánové,
Krizový štáb České pošty na svém jednání rozhodl o následujících opatřeních:

· Česká pošta od 19. března 2020 do odvolání omezuje otevírací dobu pro klienty. Hodiny pro veřejnost se upravují tak, že všechny pobočky na území České republiky se zavřou nejpozději v 16 hodin.
Provozovatelé pošt Partner dostali od České pošty doporučení zavést stejné opatření. Omezení otevírací doby do 16 hodin je v jejich kompetenci.

· Česká pošta od soboty 21. března 2020 do odvolání ruší víkendový provoz všech poboček. Všechny pobočky budou o sobotách a nedělích pro veřejnost uzavřeny. Provozovatelé pošt Partner dostali od České pošty doporučení zavést stejné opatření. Víkendové uzavření provozu je v jejich kompetenci.

· Česká pošta na základě dnešního jednání vlády budou pobočky České pošty od 10 do 12 hodin zpřístupněné pouze občanům nad 65 let.
Požádali jsme všechny ostatní klienty, aby respektovali toto rozhodnutí krizového štábu České pošty.

· Rovněž jsme požádali veřejnost, aby pobočky České pošty navštěvovala pouze v nejnutnějších případech a aby omezila nakupování na e-shopech pouze na věci, které nutně v současné době potřebuje.

· Co se týká mezinárodní přepravy vybrané země z důvodu jejího omezení a nedostatečných kapacit přestávají přijímat zásilky z dalších zemí. Vyzvali jsme občany, aby nenakupovali zboží na zahraničních e-shopech z dále uvedených zemí a ani si nenechali z těchto zemí od jiných odesilatelů nic zasílat. Z daných lokalit do České republiky s největší pravděpodobností v následujícím období zásilky neodejdou.
Zároveň Česká pošta od čtvrtka 19. března 2020 přestává přijímat do své přepravy jakékoli zásilky adresované do následujících zemí - Čína, Izrael, Írán, Jižní Korea, Arménie, Azerbajdžán, Uzbekistán, Kypr a Gruzie. Česká pošta nemůže garantovat jejich převzetí cílovou zemí.
Vzhledem k aktuálnímu vývoji situace nevylučujeme rozšíření seznamu zemí, kam Česká pošta nedoručuje a odkud zásilky do České republiky nepřichází.
O dalších přijatých opatřeních Vás budeme neprodleně informovat.

Česká pošta


Publikováno 20. 3. 2020 7:30

Informace Finanční správy

Datum konání: 20. 3. 2020 - 14. 4. 2020

informace Finanční správy


Publikováno 20. 3. 2020 7:22

Sdělení ZD Klenovice na Hané

Datum konání: 16. 3. 2020 - 14. 4. 2020

Sdělení ZD Klenovice na Hané

  • Žádáme občany o omezení návštěv farem ZD v Klenovicích na Hané, Pivíně a v Ivani
  • Žádosti a kontakty s našimi pracovníky vyřizujte telefonicky, elektronicky, nebo je odložte na pozdější termín
  • Úhrady faktur provádějte bezhotovostně – platebními příkazy (č.ú. 1818701/0100), nebo je odložte
  • Písemnosti doručujte elektronicky, klasickou dopisní poštou, případně do schránky zřízené před vstupem do areálu (u vrátnice)
  • Nejdůležitější informace a kontakty naleznete na internetových stránkách družstva www.zdklenovice.cz a telefonním čísle 582 384 112

Publikováno 16. 3. 2020 17:34

PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU PIVÍN A MATEŘSKÉ ŠKOLY PIVÍN V OBDOBÍ EPIDEMIE KORONAVIRU V ČR

Datum konání: 15. 3. 2020 - 31. 3. 2020

Starosta obce tímto dává na vědomí:
 
1. Od pondělí 16. března 2020 od 8 hodin bude uzavřen provoz Obecního úřadu Pivín pro veřejnost na dobu deseti dnů, tedy do 24. března 2020. V provozu jsou standartní telefonní čísla Obecního úřadu pro veřejnost (582 384 234) a email podatelny podatelna@pivin.cz. Veškeré poplatky je možné platit převodem na účet obce Pivín - 3127701/0100. Případné situace je možné řešit telefonicky či emailem, viz. výše.
 
2. Od uterý 17.3. do úterý 31.3.2020 je na nařízení zřizovatele přerušen provoz Mateřské školy Pivín. V pondělí 16.3.2020 je Mateřská škola v běžném provozu.
 
Chápeme, že především přerušením provozu Mateřské školy způsobujeme problém u některých rodin, kde jsou všichni pracující (lze využít ošetřovné). Děláme to neradi, ale zdraví dětí a personálu je přednější. Všcihni vidíme a sledujeme každý dnem zpřísnění režimu v ČR se situací kolem epidemie koronaviru.
 
Věříme, že situaci pochopíte.
 
 

Autor: Kamil Štětař Publikováno 15. 3. 2020 19:35

Svoz velkoobjemového a nebezpečného odpadu

Datum konání: 14. 3. 2020

svoz.png


Publikováno 6. 3. 2020 12:34

Provoz MŠ Pivín

Datum konání: 13. 3. 2020 - 1. 4. 2020

Provoz Mateřské školy Pivín je prozatím bez omezení na žádost přibližně 1/3 rodičů.

MŠMT dne 12.3.2020 vydalo následující informaci:
"Přestože se usnesení vlády výslovně netýká mateřských škol a lesních mateřských škol, doporučujeme zvážit omezení nebo přerušení provozu mateřské školy."

Na základě této informace proběhla 13.3.2020 anketa mezi rodiči, jejichž děti navštěvují Mateřskou školu Pivín s dotazem, zda souhlasí s dočasným přerušením provozu Mateřské školy z důvodu situace v ČR a výskytem koronaviru COVID-19 od pondělí 16.3.2020. Přibližně 1/3 rodičů s tímto přerušením nesouhlasí. Hranicí pro uzavření Mateřské školy byl souhlas 3/4 rodičů.

Na základě tohoto tedy zůstává Mateřská škola Pivín v provozu. Z nařízení zřizovatele bude však jakékoliv dítě, které projevuje respirační či jiné potíže (kašel, rýma, posmrkování, apod.) nepřijato do výuky z důvodu ochrany zdraví ostatních dětí a personálu.

Apelujeme tímto na rodiče všech dětí, ať nevystavují své děti rizikovým místům jako jsou nákupní centra a podobně!


Publikováno 13. 3. 2020 12:59

Novější 1 3 17 34 50

 

ÚŘEDNÍ HODINY

v kanceláři obecního úřadu

pondělí     8.00 - 15.30 hod.

středa       8.00 - 17.00 hod.

čtvrtek      8.00 - 11.00 hod.

pátek        8.00 - 11.00 hod.

polední přestávka 11.30 - 12.00 hod.

starosta a místostarosta obce

středa      16.00 - 18.00 hod.

 INFORMACE O PROVOZU PODATELNY

  

 

SVOZ žlutých popelnic 2020

2.1., 30.1., 27.2., 26.3., 23.4., 21.5., 18.6., 16.7., 13.8., 10.9., 8.10., 5.11., 3.12., 31.12.

V rámci Odpadového systému obce je zajišťováno sdružené plnění EKO-KOM, kdy obec a občané mohou odkládat odpady z obalů v rámci tohoto systému do určených nádob.

Svozy nádob v obci Pivín zajišťuje firma AVE CZ odpadové hospodářství a.s. a Petr Bureš (sklo).

 

BIOODPAD

Kontejnery jsou v obci umístěny celoročně. Bioodpad obec Pivín likviduje v kompostárně Polkovice.

 

Úřední hodiny, kontakty
http://www.pivin.cz/index.php?nid=2089&lid=CZ&oid=216084

www.nemcicko.cz

www.masnaceste.cz

http://www.regionalni-znacky.cz/hana/

mmr.jpg

eu.png

 

Fulltextové vyhledávání

8. 4. Ema

Zítra: Dušan

 Bez názvu.png

dezinfekce Anti-COVID

bezpečnostní list

způsob použití

 

 

 

PRONÁJEM KULTURNÍHO SÁLU

Pro bližší informace klikněte na obrázek.

http://www.pivin.cz/index.php?nid=2089&lid=cs&oid=4469776

 

CENÍK SLUŽEB OÚ PIVÍN

 

DOPRAVNÍ INFORMACE

uzavírky v Olomouckém kraji
5[2].png

 

Obec Pivín nyní také na Facebooku!

https://www.facebook.com/pages/Obec-Piv%C3%ADn/1550990155178926

 

Naše obec podporuje Linku bezpečí - telefonická pomoc dětem

http://linkabezpeci.cz

 

Webový portál pro rodiny Olomouckého kraje

www.rodinajeOK.cz

Bez názvu.png

 

 

 

Návštěvnost stránek

221129
Pivín