Plánujete oslavu narozenin? Svatbu? Či jakoukoli jinou akci?
Od 1. července 2015 můžete využít možnosti pronájmu nově zrekonstruovaného kulturního sálu, přísálí a přilehlých místností.
Jak v případě zájmu o pronájem postupovat?
Stačí si vytisknout tuto žádost, vyplnit ji a přinést na obecní úřad v Pivíně, kde Vám rádi poskytneme bližší informace a zodpovíme Vaše dotazy. Žádost si případně můžete v kanceláři OÚ vyzvednout nebo ji vyplnit elektronicky a zaslat na e-mailovou adresu Obce (podatelna@pivin.cz). Žádost je nutné doručit minimálně 14 dní před plánovanou akcí. Před tím je vhodné si pročíst tento Provozní řád, kde naleznete nejdůležitější informace týkající se pronájmu kulturního sálu.
Jaká je cena pronájmu?
Cena se řídí aktuálním ceníkem schváleným zastupitelstvem obce Pivín. Ceník si můžete stáhnout zde - ceník služeb OÚ Pivín_6.2024.xls Typ: XLS dokument, Velikost: 47.5 kB
Jaký bude postup po odevzdání mé žádosti?
Vaše žádost bude předána starostovi obce, v případě jeho nepřítomnosti místostarostovi obce. Pokud do sedmi dnů neobdržíte vyrozumění o nevyhovění žádosti, je Vaší žádosti vyhověno. Při odevzdání žádosti o pronájem Vám bližší informace upřesníme a předáme Vám kontakt na osobu odpovědnou za předání a převzetí prostor, na kterou se budete dále obracet.
Jak to je s předáním?
Po skončení akce se s odpovědným pracovníkem dohodnete na termínu předání prostor, kde bude sepsán protokol o tomto předání.